Økonomi- og Gældsrådgivningens årsrapport 2021

9. maj 2022

Årsrapport 2021 gennemgår årets resultater for Forbrugerrådet Tænks Økonomi- og Gældsrådgivning.

Forbrugerrådet Tænks Økonomi- og Gældsrådgivning var, som resten af samfundet, præget af coronapandemien i 2021. De syv fysiske rådgivningscentre var således lukket i tre måneder i foråret.  

På trods af nedlukningen har vores frivillige rådgivere gennemført hele 2.780 rådgivningsforløb i 2021. Heraf er 471 online rådgivningsforløb, 893 telefonrådgivninger, 334 mailrådgivninger og 1.082 personlige rådgivningsforløb.

"De to rådgivere har simpelthen været så behagelige og givet kyndig rådgivning. Jeg var aldrig - som i aldrig - kommet så “hurtig” ned i gæld som det er sket med deres plan for mig og min økonomi. De skal have den største tak. Jeg er meget taknemmelig og er tættere på mål, end jeg nogensinde har været." 

Citat, anonym borger efter endt rådgivning

PDF-ikon pdf (1 MB)